مریخ مریخ .

مریخ

پخش تراکت تهران

پخش تراکت برای کسب و کارها

پخش تراکت برای کسب و کارها از جمله روش های کم هزینه و شایع تبلیغات در حال حاضر چاپ و پخش تراکت می باشد.

پخش تراکت برای کسب و کارها در تمامی دنیا همچنان به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های تبلیغات در دنیای تجارت در نظر گرفته میشود.

پخش تراکت  برای کسب و کارها جهت افزایش مشتریان شما از جمله بهترین راهها میباشد که به شما کمک میکند با کمترین هزینه ممکن به هدفتان که جذب مشتری است برسید.

آیا میتوان پخش تراکت را ارزان انجام داد ؟


با کمی جستجو در اینترنت و سایت های اگهی قیمت های ۴۵ تا ۵۵ تومان برای هر ۱۰۰۰ عدد تراکت و یا ساعتی ۵ هزار تا ۷ هزار برای پخش نیز دیده می شود که جای تامل دارد که برای این دوستان این مبلغ چگونه به صرفه باشد؟؟

با فرض پخش صحیح تراکت، که بسیار بعید به نظر می رسد واقعا برای فرد به صرفه نبوده و فرد از کیفیت کار می کاهد… و در بیشتر مواقع تراکت ها را در سطل های زباله یا جوی ها اب می توان یافت

در شرایط که هزینه جابه جایی هر فرد حداقل ۶۰۰۰تومان می باشد و پخش هر ۱۰۰۰ عدد تراکت A5 حداقل ۳ ساعت زمان بر هست و با زمان رفت امد در تهران تا ۶ ساعت طول میکشد.

پخش تراکت در نمایشگاه


این شیوه پخش  توسط شرکت ماندگار به انواع مختلف انجام میگیرد. پخش تراکت شرکت ها به صورت معمولی که فقط تراکت به دست مخاطبان هدف داده میشود.

اهمیت پخش تراکت در نمایشگاه پخش تراکت در نمایشگاه، ماندگار با وجود داشتن  تجربه بلند مدت در حوزه پخش تراکت در نمایشگاه های تهران به ویژه نمایشگاه بین المللی، قادر است پرسنل آموزش دیده خود را در اختیار مشتریان محترم پخش تراکت قرار داده و نتیجه موفق آمیزی را برای کسب کار مشتریان محترم  به ارمغان بیاورد.

چاپ تراکت با قیمت ارزان !
تراکت تبلیغاتی اندازه‌ی ثابتی ندارد و می‌تواند در هر اندازه‌ای انتشار یابد. معمولا تعرفه پخش تراکت فقط یک طرف برگه‌ ی تراکت تبلیغاتی چاپ می‌شود، با این حال، قانون خاصی وجود ندارد که چاپ هر دو طرف تراکت را منع کند. چاپ تراکت‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است.

به همین دلیل، لزوما نیازی نیست کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی استفاده می‌شود سنگین باشد، ولی بهتر است تراکت بر روی کاغذهای ضخیم‌تر چاپ شود تا در صورتی که نیاز باشد بارها از اطلاعات روی آن استفاده کرد، (مثلا در مواردی که دستورالعمل استفاده از وسیله‌ای وجود دارد) بتواند به راحتی برای مدت طولانی دوام بیاورد.

تراکت به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏ تراکت تبلیغاتی معمولا عمر کوتاهی دارد، به‌ عنوان مثال، فقط برای اطلاع یک رویداد یا اتفاق مانند افتتاح فروشگاه بزرگ یا حراج خاص استفاده می‌شود.

توزیع و استفاده تراکت‌های تبلیغاتی معمولا به چندین روش‌ توزیع و پخش می‌شوند که آن جمله می‌توان به پخش شدن بین مردم در خیابان‌ها، فرستادن به درب خانه‌ها از طریق پُست، به داخل انداختن از میان درب خانه‌ها، قرار گرفتن در زیر برف ‌پاک‌کن ماشین‌ها، توزیع شدن بین مردم در نمایشگاه یا مراسم خاصی و یا چسباندن بر روی دیوارها اشاره کرد. گاهی این تراکت‌ها بر روی بولتن‌هایی که در کافی‌شاپ‌ها، دانشگاه‌ها یا مکان‌هایی از این دست نیز گذاشته می‌شوند.

چاپ تراکت می تواند در انواع و اقسام و در سایز و طرح های مختلف به دست مردم برسد تا افراد با دیدن آن ها توجهشان جلب شود. تراکت تبلیغاتی می‌تواند با هر رنگی چاپ شود، با این حال، رنگی بودن تمام صفحه بیشتر توصیه می‌شود زیرا می‌تواند هدف اصلی تراکت تبلیغاتی که جلب توجه مردم است را برآورده کند.

در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.

پخش تراکت در تهران


فرقی نمی کند در چه کسب و کاری باشید و چه سفارشی داشته باشید ما برای شما بهترین ها را طراحی خواهیم نمود و پس از چاپ با کیفیت بالا انها را در هر منطقه و خیابانی که بخواهید پخش خواهیم کرد .

سعی ما بر این است که هزینه های اضافی شما را تا حد ممکن کاهش دهیم و با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه تراکت هایی زیبا برای شما بسازیم و سپس توسط نیروهای زبده خود آن ها را به شکل های کوناکون و با راندمان کاری بالا پخش کنیم .

شرکت ماندگار علاوه بر پخش تراکت تبلیغاتی در سراسر تهران و دارا بودن پرسنل درجه یک پخشی و گشتی موتوری و پیاده با همکاری با مراکز چاپ بزرگ و طراحان حرفه ای میتواند تراکت های بسیار زیبا با چاپ عالی را برای شما فراهم نماید برای کسب اطلاعات از قیمت ها و نحوه کار با شماره 09368105297 تماس بگیرید .

طراحی و پخش تراکت ارزان قیمت


طراحی باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خواندن تراکت ترغیب کند و باعث نشود تا با خواندن اولین جمله آن را دور بیندازد. استفاده از تصاویر و فونت های مناسب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سعی کنید در طراحی تراکت از تصاویری که می تواند برای مشتری جذاب باشد استفاده کنید. چرا که نظر مردم در نگاه اول به سمت تصاویر بیشتر از نوشته ها جلب می شود.

نکته قابل توجه این است که طراحی تراکت به گونه ای باشد که نظر گیرنده را به خود جلب کند.

عموما در طراحی تراکت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند، در کنار این موضوع استفاده از رنگ های هم خانواده و ترکیب رنگ های مناسب نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. نکته بعدی قرار دادن تصاویر مناسب در تراکت است.


برچسب: پخش تراکت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۳:۴۱ توسط:مریخ موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده